Friday, February 18, 2011

Blackberry RM1 ????

xterkejut beruk ke u all kalu dapat blackberry yang pricenya only rm1???
hahahaha.propa semata!


kalu la sehengget, kompom mak beli berjuta nyah!

blackberry atau org KL ckp BB nih kalau nak diikutkan mmg ramai gile kawan aku yang pakai.hahaha.

dulu aku selalo gak ikut trend.yela, dari phone yang start colour screen sampailah ke PDA, semua aku ade ( alhamdullillah, semua abah yang bagi.hahaha)

tapi la nih bile da dewasa nih, aku asek terpk yg semua tuh mcm xpenting je.hahahaha.
mmgla mobile phone sgt important but what kind of phone tuh yang x jadi hal skang nih.yang penting org sms ngan call aku dapat received and reply da cukup.


tipulah kalau dalam hati xmo pakai yang cecanggih.aku still simpan pda atom aku.battery da kong.try cari kat low yatt tapi bapak mahal battery dia coz company o2 da bancrupt.

tapi insya allah pas ade rezeki lebih sket mungkin aku pun akan beli BB.hahaha.dapat rase once a life pun jadilah nok.hahahaha.

p/s: tak sabar nak tgk raja lawak malam nih.lawak ke atau akan memalukan diri sendiri.layann~

No comments: