Friday, December 2, 2011

New Life!

Sememangnya da agak lama xmengabdikan diri dalam jurnal peribadi ni.bukan ape.sibuk sangat sampai xde waktu untuk bernafas.ouch!

Anyhow, Alhamdulillah finally Allah S.W.T memakbulkan doa me and my husband and also i know that ada orang2 tertentu yang mendoakan kebahagiaan kami sekeluarga.THANK YOU SO MUCH!You know who you are dear!!YES, I'M PREGNANT!!da masuk 5 bulan and my tummy getting bigger and bigger.Ye, anak ibu makin membesar.and last check-up, the doctor da tau gender baby but, as usual, biarlah rahsia dulu.lagipun xtau lagi betul ke x.macam too early to predict even the doctor da nampak.hehehe.

My work kat AG nih pun makin lama makin busy.its good actually even we have to memerah otak sampai ke tahap dewa.hahaha.(boleh gantikan bos i think. Yang nih saya cc kat zila, fiza and faizal(dunno if they read my blog ke x)).Yes, saya seorang yang akan sunyi kalau xbuat ape-ape kerja so i need to do something. So saya akan berusaha untuk membusykan diri saya dengan semua benda.Now, tengah backup semua keja. Takot da due nanti xde manual pulak untuk orang yang menggantikan saya. La nih ngah berusaha untuk ke lantikan kontrak.You all pun tau, saya sambilan je kat AG. now sedang berusaha sebab nak tunggu SPA punye temuduga mmg sangat mencabar jiwa dan raga.hahaha.

Orait, till here.Insya allah will be back from day to day.now nak balik Mersing coz my brother in law mau bertunang.

Eh, ada good news!saya da bukak peluang bride to be untuk sewaan barang perkahwinan. You can go to my other blog..www.orkedpagi.wordpress.com!

Till Then!!

2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

tahniah dear..wah..dah 5 months..cepat betul.take care =)

farizah zin said...

Yes.TQ Khumaera!!kalau ade orang nak rent barang2 kawen ley go to my other blog.harga best!hahahaha